ДОСВІД РОБОТИ

МИ - ВИХОВАТЕЛІ І ЦИМ ПИШАЄМОСЯ!

      

      «Дитячі роки - той вік, який ми вважаємо віком безтурботної радості, гри, казки - це джерело життєвого ідеалу від того, що відкрилося дитині в навколишньому світі в роки дитинства, що викликало й подив, і захоплення, що обурило і примусило плакати не від особистої образи, а від переживання за долі інших людей - від цього залежить, яким громадянином буде наш вихованець»                                                                         
                                                    В. О. Сухомлинський 




Шановні користувачі!   На сучасному етапі розвитку українського суспільства, є особлива потреба у підвищенні якості виховання морально-етичних норм, а також патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку. Дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, тому важливим завданням педагогів дошкільного навчального закладу є вміння доцільно підібрати зміст і засоби спілкування з дітьми, через які вони отримують перший досвід моральної поведінки та патріотичної свідомості.
    У нашій роботі розкривається сучасний погляд та підхід щодо формування морально-етичних якостей та патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного  віку.
       У матеріалах досвіду дуже детально проведений теоретичний аналіз педагогічної та психологічної літератури з даної проблеми, представлені матеріали і результати досліджень, які базуються на нашому багаторічному педагогічному досвіді.
      У нашій роботі ми аргументуємо доцільність використання методів і прийомів  виховання морально-етичних норм і патріотичних почуттів. Визначаємо напрямки роботи щодо формування у дітей морально-етичних якостей і національної свідомості. Нами  розроблено перспективне планування з морально-етичного виховання та формування патріотичних почуттів на навчальний рік. Запропонована систематична робота на заняттях, прогулянках, у повсякденному житті, яка допоможе дітям правильно орієнтуватися в таких людських якостях як: добро і зло, дружба і зрада, вихованість і грубість, любов і ненависть, честь і гідність. Також дошкільники навчаться цінувати і культивувати в собі і в людях всі позитивні морально-етичні якості і патріотичні почуття.

Пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалами з досвіду роботи на тему:


МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СИСТЕМІ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

        Проблеми    виховання   морально-етичних   якостей   у   дітей   дошкільного  віку, завжди викликали інтерес фахівців, педагогів, батьків, гострота цієї проблеми є актуальна і сьогодні. 
           У нашій  країні сталися зміни соціально-економічного і політичного характеру, які привели до змін у сфері морально-етичних цінностей і норм поведінки в суспільстві.
Питання  моралі, морального розвитку  і морального виховання є злободенними для нашої держави, оскільки моральний стан суспільства погіршився  і потребує пошуку шляхів якнайшвидшого його поліпшення.   Детальніше...
                                                                                                                                                                      


РОЗДІЛ I. Особливості морального виховання та формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку в системі всебічного розвитку особистості.

1.1 Науково – методичні аспекти морального розвитку у дітей

          У  складному процесі формування особистості чільне  місце  належить моральному вихованню  і є предметом  психологічних   і   педагогічних   досліджень.  Тому  ми  розглядаємо  моральне  виховання  особистості   в  різних  наукових   аспектах.    Детальніше...    
                                                                                                                                                                       


РАЗДЕЛ ІІ. Експериментальне вивчення  рівня сформованості морального виховання та патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку

2.1 Цілі, завдання, методи та аналіз результатів дослідження. Констатуючий експеримент

     (Цілі, завдання та методи морального виховання та формування патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку.)

       В експериментальній частині нашої роботи за мету ми ставили – вивчення рівня сформованості морально-етичних якостей   та формування почуття патріотизму у дітей середнього дошкільного віку у системі всебічного розвитку особистості, а також вміння використовувати дітьми отримані  знання моральних норм у повсякденному житті.    Детальніше...

2 коментарі:

  1. Дякую, за Ваші сюжетні картинки, вони допомогли мені сформувати заходи до тематичного дня "Спонтанний прояв доброти". З повагою, Людмила.

    ВідповістиВидалити