МИ - ВИХОВАТЕЛІ І ЦИМ ПИШАЄМОСЯ!
«Дитячі роки - той вік, який ми вважаємо віком безтурботної радості, гри, казки - це джерело життєвого ідеалу від того, що відкрилося дитині в навколишньому світі в роки дитинства, що викликало й подив, і захоплення, що обурило і примусило плакати не від особистої образи, а від переживання за долі інших людей - від цього залежить, яким громадянином буде наш вихованець»
В. О. Сухомлинський
«Дитячі роки - той вік, який ми вважаємо віком безтурботної радості, гри, казки - це джерело життєвого ідеалу від того, що відкрилося дитині в навколишньому світі в роки дитинства, що викликало й подив, і захоплення, що обурило і примусило плакати не від особистої образи, а від переживання за долі інших людей - від цього залежить, яким громадянином буде наш вихованець»
В. О. Сухомлинський
Шановні користувачі! На сучасному етапі розвитку українського суспільства, є особлива потреба у підвищенні якості виховання морально-етичних норм, а також патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку. Дошкільне дитинство є початковим періодом становлення особистості, тому важливим завданням педагогів дошкільного навчального закладу є вміння доцільно підібрати зміст і засоби спілкування з дітьми, через які вони отримують перший досвід моральної поведінки та патріотичної свідомості.
У нашій роботі розкривається сучасний погляд та підхід щодо формування морально-етичних якостей та патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку.
У матеріалах досвіду дуже детально проведений теоретичний аналіз педагогічної та психологічної літератури з даної проблеми, представлені матеріали і результати досліджень, які базуються на нашому багаторічному педагогічному досвіді.
У нашій роботі ми аргументуємо доцільність використання методів і прийомів виховання морально-етичних норм і патріотичних почуттів. Визначаємо напрямки роботи щодо формування у дітей морально-етичних якостей і національної свідомості. Нами розроблено перспективне планування з морально-етичного виховання та формування патріотичних почуттів на навчальний рік. Запропонована систематична робота на заняттях, прогулянках, у повсякденному житті, яка допоможе дітям правильно орієнтуватися в таких людських якостях як: добро і зло, дружба і зрада, вихованість і грубість, любов і ненависть, честь і гідність. Також дошкільники навчаться цінувати і культивувати в собі і в людях всі позитивні морально-етичні якості і патріотичні почуття.
Пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалами з досвіду роботи на тему:
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У
ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СИСТЕМІ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Проблеми виховання морально-етичних якостей у дітей дошкільного віку, завжди викликали інтерес фахівців, педагогів, батьків, гострота цієї проблеми є актуальна і сьогодні.
У нашій країні сталися зміни соціально-економічного і політичного
характеру, які привели до змін у сфері морально-етичних цінностей і норм
поведінки в суспільстві.
Питання моралі, морального розвитку і морального виховання є злободенними для нашої держави, оскільки моральний стан суспільства погіршився і потребує пошуку шляхів якнайшвидшого його поліпшення. Детальніше...
РОЗДІЛ I. Особливості морального виховання та формування патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку в системі всебічного розвитку особистості.
1.1 Науково – методичні аспекти морального розвитку у дітей
У складному процесі формування особистості чільне місце належить моральному вихованню і є предметом психологічних і педагогічних досліджень. Тому ми розглядаємо моральне виховання особистості в різних наукових аспектах. Детальніше...
РАЗДЕЛ ІІ. Експериментальне вивчення рівня сформованості морального виховання та патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку
2.1 Цілі, завдання, методи та аналіз результатів дослідження. Констатуючий експеримент
(Цілі, завдання та методи морального виховання та формування патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку.)
В експериментальній частині нашої роботи за мету ми ставили – вивчення рівня сформованості морально-етичних якостей та формування почуття патріотизму у дітей середнього дошкільного віку у системі всебічного розвитку особистості, а також вміння використовувати дітьми отримані знання моральних норм у повсякденному житті. Детальніше...
(Цілі, завдання та методи морального виховання та формування патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку.)
В експериментальній частині нашої роботи за мету ми ставили – вивчення рівня сформованості морально-етичних якостей та формування почуття патріотизму у дітей середнього дошкільного віку у системі всебічного розвитку особистості, а також вміння використовувати дітьми отримані знання моральних норм у повсякденному житті. Детальніше...
Дякую, за Ваші сюжетні картинки, вони допомогли мені сформувати заходи до тематичного дня "Спонтанний прояв доброти". З повагою, Людмила.
ВідповістиВидалитиБудь ласка, дуже рада, що змогла Вам допомогти.
Видалити