неділя, 15 травня 2016 р.

З днем сім'ї
Сім'я — це щастя, любов і удача, 
Сім'я — це влітку поїздки на дачу. 
Сім'я — це свято, сімейні дати, 
Подарунки, покупки, приємні витрати. 
Народження діток, перший крок, перший лепет, 
Віра в найкраще, хвилювання і трепет. 
Сім'я — дружна праця і вічні турботи, 
Сім'я — це багато вдома роботи. 
Сім'я — це складно. 
Сім'я — це важливо. 
Сім'я — це коли 
                                                                                        Все на світі можливо.
У світі багато чудес і дивовижних місць, але як би не було цікаво за сімома морями, людина завжди буде прагнути повернутися до свого домашнього вогнища, до своєї сім'ї. Всі скарби світу нізащо не зрівняти з ласкавими маминими обіймами, ніжним цілунком дружини і щасливою дитячою усмішкою.
Є гарне прислів'я про те, що одну гілочку переламати легко, а ось коли вони зібрані в пучок — навряд чи. Ось так і з сім'єю. Разом куди легше протистояти життєвим негараздам, знаходити виходи, боротися... А як солодко ділити перемоги з рідними людьми! Сьогодні, в День сім'ї, прийміть найщиріші побажання миру та злагоди. Нехай у вашій родині завжди панують любов, взаємодопомога і взаєморозуміння! Будьте завжди здорові й щасливі, любіть і підтримуйте одне одного — цим ви обов'язково зробите світ трішечки кращим!

Немає коментарів:

Дописати коментар